Współtwórcy

niedziela, 25 marca 2012

Stylizacja brwi z produktem firmy Elf



Podczas makijażu brwi, zawsze używałam kredki. Długi czas nie byłam przekonana do zestawów cieni z woskiem. Wydawało mi się , że końcowy efekt będzie nieco karykaturalny, przerysowany… Na myśl przychodziły mi od razu starsze Panie, które rysują sobie brwi czarnymi kredkami do oczu :D  Jednak zaryzykowałam i kupiłam zestaw do stylizacji brwi firmy Elf (klik). Posiadam odcień medium. Muszę przyznać, że mocno pozytywnie się zaskoczyłam, ponieważ brwi wyglądają znacznie bardziej naturalnie, niż po kredce. 

O produkcie:

Zestaw umieszczony w praktycznym i estetycznym opakowaniu, do którego dołączony jest dwustronny aplikator. Pudełeczko zawiera również lusterko.  Do wybory mamy 4 odcienie. 
W zestawie mieści się cień o dość ciepławej tonacji + wosk. Pomaga on ułożyć brwi oraz powoduje, że kosmetyk utrzymuje się cały dzień, a to wszystko za sprawą parafiny w składzie.  W połączeniu wosku i cieni tonacja wychodzi zimna. 

Moje odczucia?

Fenomenalna trwałość kosmetyku na brwiach. Trzyma się cały dzień, bez rozmazywania, osypywania, nie tracąc przy tym na intensywności. Efekt końcowy naturalny, bez sztucznych kresek. Brwi ładnie zagęszczone i ułożone. 






Zazwyczaj dołączone do kosmetyków pędzelki, gąbeczki itp. nie sprawdzają się i lądują w koszu. Ten o dziwo nie! Naprawdę dobrze się sprawdza. Aplikacja jest prosta i komfortowa. Na koniec makijażu, brwi przeczesuję szczoteczką. 
Produkt bardzo wydajny. Na zdjęciu prezentuje szablony, które używam razem z zestawem (klik). Świetnie się sprawdzają, szczególnie gdy nie mam czasu na dopracowywanie kształtu. 


Miałyście do czynienia z tym produktem? :)

A tak wyglądają moje brwi przy użyciu pędzelka maestro nr 660 o rozmiarze 6:) (klik) 
Mimo, że są one niesforne i ciężko je ułożyć, tym pędzelkiem potrafię zrobić idealne kreski i nadać im super kształt! Nie spodziewałam się takiego efektu. 







Buziaki! :) 

13 komentarzy:

  1. oo potrzebowałabym taki kosmetyk u siebie:) czemu nie:) czekam u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęcający post i chyba się skuszę w najbliższej przyszłości na ten zestaw :-) Ja z kolei do tej pory "zagęszczałam" swoje brwi brązowym cieniem inglota, ale zbyt matowy efekt mi się znudził.
    Z tym zestawem Twoje brwi wyglądają na prawdę fajnie, bardzo naturalnie i ten wosk nadaje taki świeży, wiosenny look :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo!:) Właśnie na naturalności najbardziej mi zależało :)

      Usuń
  3. Wow! Efekt bardzo naturalny, świetny pomysł z tym szablonem :-) Jakoś nigdy nie czułam potrzeby kupowania zestawu specjalnie do brwi, po prostu posiłkowałam się brązowym cieniem, ale koleżanki właśnie bardzo sobie chwalą te zestawy i właśnie dołączony wosk, kształt trzyma się pięknie cały dzień. Pozdrawiam serdecznie :-)

    PS. To jest ten za 17,90??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dokładnie to samo:) nie widziałam potrzeby by kupować cienie do brwi ale za namową koleżanek skusiłam się :) Szablony bardzo ułatwiają, a jak się znudzi kształt to mamy az 4 do wyboru :D Można szaleć :D

      Tak:) Właśnie tyle kosztowały :)

      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. świetny efekt!
    pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda mam z innej firmy ale nie wyobrażam sobie mojego make upu bez takiej paletki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a great post, I really like it, I'm so curios about the eye stencil kit!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te szablony, ale chyab nie umiem ich używać :)
    Pozdrawiam
    ruda

    OdpowiedzUsuń
  8. ja posiadam z innej firmy i tez jakos nigdy nie widziałam potrzeby malowania brwi jednak teraz maluje je codziennie ;) jednak szablonów jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń