Współtwórcy

wtorek, 7 lutego 2012

Podkład Ageless Anti Wrinkle firmy Joko warty kupienia?




Joko? Niejedna z was jest pewnie nieco zaskoczona mym wyborem – co najlepsze ja również. Miałam do czynienia z firmą Joko, jednakże były to krótkie romanse z cieniami bądź pomadkami. Słyszałam o pozytywnych recenzjach jakie zbiera wyżej wymieniony podkład i pokusiłam się o przetestowanie. Do wyboru mamy 4 ciepłe odcienie Ageless Anti Wrinkle. Ja zdecydowałam się na J172 beige. Nie będę oceniać właściwości przeciwzmarszczkowych tego podkładu, ponieważ na mojej twarzy jeszcze próżno szukać zmarszczek J

Dlaczego więc wybrałam kosmetyk o takich właściwościach? Po pierwsze zawiera składniki nawilżające, które przez wiele godzin powodują że moja skóra jest odżywiona, a twarz ma zdrowy wygląd. Pomimo tego, że podkład jest półkremowy, jego krycie mnie rzuciło na ziemię. Spośród wszystkich podkładów z jakimi miałam do czynienia, żaden nie krył tak dobrze. Dodatkowo Joko Ageless Anti Wrinkle tuszuje moje zmarszczki mimiczne (chyba każda z nas je maJ), jednak przy nałożeniu większej ilości minimalnie wchodzi w pory. Skóra jest ujednolicona, a wszelkie niedoskonałości zakryte. Możemy być spokojne, że nie uzyskamy efektu maski, ponieważ kosmetyk ładnie łączy się ze skórą. Kolejny ogromny plus to nadanie kolokwialnie mówiąc, słonecznego blasku naszej twarzy. Brzmi jak bajka? A jednak. Moje zaskoczenie po pierwszym użyciu podkładu naprawdę było imponujące.
Osoby m.in. z ziemistym bądź poszarzałym kolorytem skóry, będą mogły nareszcie się z tym pożegnać. Odświeżona, rozświetlona (nie świecącaJ) skóra, pełna blasku, o naturalnym wyglądzie, a przy tym idealnie pokryta bez efektu maski.
Nie mogę się powstrzymać by nie wspomnieć o słoiczku tego kosmetyku. Moim zdaniem jest identyczny jak podkładu firmy Clinique. Bardzo eleganckie opakowanie + praktyczna pompka, co sprawia że aplikacja produktów jest dużo łatwiejsza.
Ile podkład utrzymuje się na mojej skórze?
Mogę być spokojna o jego trwałość przez cały dzień. Nie nanoszę żadnych poprawek. Sądzę że średnio biorąc pod uwagę różne rodzaje cery, podkład utrzymuje się do 10h!
Nie zauważyłam jak do tej pory jakiś większych minusów. Bez celu jest również na siłę ich szukać. Dlatego też polecam wypróbować Joko Ageless Anti Wrinkle Foundation i zachęcam do podzielenia się opiniami na jego temat!:)


 Podkład wyszedł delikatnie żółtawy na moim ręku, ale podejrzewam że to wina oświetlenia. Bez obaw, na pewno taki nie jest:)  Widać jednak, jak mocno kryje :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz